SohoCredit credit.private

Ocena SohoCredit 4.2 z 5
utworzone na podstawie 45 opinii

Jesteś klientem?
Logowanie
SohoCredit

Nowy klient?
SohoCredit oferuje
do 1000 zl.

Oficjalna strona:
https://www.sohocredit.pl/

Zapisz się na newsletter

Uzyskaj ekskluzywne oferty oraz informacje o promocjach od najlepszych firm! Nie spamujemy.

Pierwsza pożyczka za darmo

Pierwsza pożyczka do 1000 zł. Jednorazowa opłata rejestracyjna pobierana wyłącznie w przypadku pierwszej pożyczki wynosi 0,01 zł. RRSO w przypadku pierwszej pożyczki wynosi 0%

Показать код    Истекает: 2020-01-01 00:00

SohoCredit logowanie

Oficjalna strona SohoCredit logowanie SohoCredit FAQ

SohoCredit: spółka

Biorąc szybki kredyt, musimy uważać na szereg kryteriów wyboru firmy, z którą planujemy podpisać umowę - tak, wiarygodność, elastyczność oferty i uczciwość zajmują czołowe miejsca w tym rankingu. Firma finansowa SohoCredit w pełni tym wymogom odpowiada - gwarantuje przejrzystość ofert, dostosowuje się do potrzeb klienta oraz ściśle przestrzega swoich zobowiązań zgodnie z umową i prawa polskiego. A także ma bardzo atrakcyjne produkty finansowe, o których wam opowiemy. Ale najpierw…

SohoCredit

 

SohoCredit

Zapoznajmy się z SohoCredit

Marka SohoCredit należy do Rapid Finance Polska, spółki finansowej z siedzibą w Warszawie. Ta firma oferuje szybkie pożyczki w kwotach od 100 do 4000 złotych na okres do 30 dni. Kwota pierwszej pożyczki mieści się w ramach tysiąca złotych - w taki sposób firma ubezpiecza siebie i pożyczkobiorcę przed ryzykiem zaciągnięcia lub niezdolności do spłaty pożyczki. Ilość klientów SohoCredit rośnie z dnia na dzień, zwłaszcza dzięki temu, że firma oferuje pierwszą pożyczkę za darmo.

6 zasad SohoCredit

Firma kieruje się zasadami etycznymi i merytorycznymi w pracy z klientami. Wszystkie one są świadectwem tego, że SohoCredit dba zarówno o komfort klienta, jak i o swoją reputację jako firmy:

  • Zasada #1 - elastyczność - SohoCredit oferuje różnorodne produkty kredytowe mogące spełnić oczekiwania i możliwości każdej grupy pożyczkobiorców
  • Zasada #2 - przejrzystość - żadnych ukrytych kosztów, zmian w umowie, niedomówień. SohoCredit rzetelnie wyjaśnia swoim klientom wszystkie warunki pożyczki, przedstawia wysokość kosztów swoich usług oraz uprzedza o konsekwencjach opóźnienia spłaty lub jej braku.
  • Zasada #3 - selekcja - możesz spodziewać się na pożyczkę w SohoCredit tylko jeśli nie masz złej historii kredytowej - firma sprawdza nowych klientów poprzez Krajowy Rejestr Długów, BIGInfomonitor oraz ERIF
  • Zasada #4 - terminowość - firmie zależy, aby klient spłacić swoją pożyczkę na czas, dlatego ma system informowania klientów o zbliżającym się terminie spłaty oraz regularnie zawiadamia dłużników o kwocie zaciągniętego zobowiązania kredytowego
  • Zasada #5 - rzetelność - jedna z najważniejszych zasad, jeśli chodzi o firmy finansowe - firma rozmawia z klientem, informuje go o warunkach i następstwach w przypadku ich niedotrzymania, a także ze zrozumieniem traktuje nagłe pogorszenia w sytuacji życiowej klientów, prosząc o uprzedni kontakt z SohoCredit w celu poszukiwania najlepszego dla wszystkich rozwiązania
  • Zasada #6 - reakcja - SohoCredit nie lekceważy osobistego kontaktu z klientem, można się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta firmy telefonicznie, mailowo, listownie albo zwrócić się do Czatu z konsultantem SohoCredit. Logowanie na konto klienta także jest jedną ze stron dwustronnego kontaktu z firmą - klient zawsze może zobaczyć swoją historię kredytową oraz bieżące zobowiązania

Najlepsze z SohoCredit - opinie i pierwsza darmowa pożyczka

Każda firma ma swoje wyjątkowe zalety - dla SohoCredit jest to zaufanie klientów oraz oferta pierwszej pożyczki za darmo. Okres jej spłaty jest standardowy - 30 dni, kwota - do 1000 złotych, jednak RRSO, prowizja firmy oraz oprocentowanie roczne wynoszą 0%, czyli - wyjaśniając po prostu - ile pożyczasz, tyle oddajesz. Taka opcja jest dostępna tylko dla nowych klientów firmy pod warunkiem uzyskania pozytywnej decyzji kredytowej. Jednak stali klienci mają liczne bonusy od SohoCredit - logowanie na konto klienta otwiera sporo możliwości otrzymania zapewne lepszej, nawet wyjątkowej oferty kredytowej.

Pożyczka: od 100 do 1000 zl.
RRSO: od 1410%
Termin: od 1 do 30 dni
Wiek: od 18 do 76 lat

SohoCredit: Dane kontaktowe

Oficjalna strona: https://www.sohocredit.pl/
E-mail: info@sohocredit.pl
Telefon: 801011537
Adres: Postępu 18A, 02-676 Warszawa

SohoCredit: opinie

dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
Po 20 minutach miałam pieniądze na koncie, mimo, że banki odmawiały mi kredytów. Dodatkowo za pierwszą pożyczkę chwilówkę nic nie zapłacę. Polecam
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
Osobiscie bylam bardzo zadowolona. Pozyczke wzielam online. 500 zl bez zadnych odsetek. Wszystko tak jak bylo napisane. naprawde super opcja godna polecenia.
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
5 gwiazdek nalezy im sie za tempo. 15 min i dostalem pieniadze!
Kase oddalem na czas wiec nie bylo zadnych odsetek. Tak jak mowili- pierwsza pozyczka za darmo.
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
Swietna chwilowka. 500 zl dostalem od razu! na 30 dni ZA DARMO! Rewelacja!
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
LATWY DO WYPELNIENIA FORMULARZ, SZYBKA DECYZJA, KASA BLYSKAWICZNIE NA KONCIE NO I WSZYSTKO ZA FRAJER.
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
Bylam bardzo zadowolona z pozyczki zaciagnietej w Soho Credit. Wszystko tak jak zapewniali. Polecam!
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
Oferta godna polecenia. Przede wszystki pierwsza pozyczka jest faktycznie za darmo. Bylem juz u konkurencji gdzie pierwsza darmowa pozyczka okazywala sie wcale nie taka darmowa, bo jednak trzeba bylo oddac kase z %. W Soho faktycznie oddalem tyle ile pozyczylem- zatem polecam wszystkim serdecznie. Solidnie i nie oszukuja!
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
Jestem bardzo zadowolona z pozyczki wzietej u SOHO i wcale nie uwazam, ze powinni zwiekszyc limit pierwszej pozyczki. jest wiele osob takich jak ja dla ktorych 500 pln to bardzo duzo pieniedzy i gdyby wziely wiecej mialyby duzy problem z oddaniem! Sama bralam 400 pln i nie powiem, ze oddalam bez problemu bo musialam troche zacisnac pasa- ale przynajmniej swieta byly wspaniale i wszyscy dostali wymarzone prezenty!
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
Pożyczke mi przyznali
1000PLN na 30 dni
Spłacone w terminie!
Nie mam zastrzeżeń
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
Brałem raz i byłem na maxa zadowolony! Za darmo to ok
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
Pożyczyłem 1400 oddałem ponad 1650! Nie pamietam ile tam dokładnie było ale więcej niż 250 a mniej niż 300 zl prowizji! to bardzo tanio! Maja bardzo rozsądną ofertę więc osobiście ich polecam
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
Byłem zadowolony. Nie rozumiem ludzi, którzy psioczą- może chcieliby żeby pożyczki w ogóle nie trzeba było oddawać! No cóż- w soho jest uczciwie! Dostaje sie to na co sie pisze. Wszystko jest w umowie! POLECAM
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
raz juz pożyczyłem 800 zł za darmo i wszytsko było ok, a że znowu potrzebowałem kasy- a boje sie troche nowych, niesprawdzonych firm gdzie może się okazać, że doliczają kase i oszukuja, a że u nich juz brałem i sprawdziłem to wole zapłaćić więcej ale sie nie zdziwić jak przyjdzie mi płacić. Wrociłem, chciałem pożyczyć tym razem 1000 zł i kosztuje to tylko 190 zł za 30 dni. To super mało! Byłem zaskoczony bo spodziewałem suę ogromnych kosztów. Nie ma co! Są uczciwi i do tego nie jest drogo! Polecam
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
Dzwonili do was z pytaniami czy tylko sms z decyzją po wypełnieniu wniosku?
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
Skorzystałem z ofert SohoCredit i nie żałuje swojej decyzji. Firma jest bardzo uczciwa i działa szybko. co była dla mnie ważne obyło się bez formalności!
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
życzliwa w przypadku przejściowych kłopotów ze spłatą,nie poniżają człowieka i nie traktują jak złodzieja
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
Darmowa pożyczka w błyskawicznym tempie. Jestem na tak!
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
Jestem bardzo zadowolony z pożyczki zaciągniętej u nich. Firma jest uczciwa a pieniądze były na koncie bardzo szybko.
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
bardzo skuteczna firma! Potrafia tak potraktować klienta, że powrót do nich nie jest bolesny (mimo, że kolejne chwilówki nie są już darmowe).
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
Korzystałam z usług firmy jeden raz! Chwilówka faktycznie darmowa więc jest uczciwie.
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★★
Potwierdzam- pożyczka jest darmowa. Żadnych ukrytych kosztów!
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★☆
Chwilowke w SOHO CREDIT bralem juz dwa razy i pewnie wezme i 3 raz jak bedzie potrzeba. Pierwsza pozyczka jest za darmo, przy drugiej nie ma problemu, daja od razu (w sumie za pierwszym razem tez poszlo szybko) Pierwsza pozyczke splacilem na czas ta darmowa, a ta druga z lekka obsuwa ale doliczyli jakies 50zl za kilka dni zwloki wiec tez calkiem niezle!
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★☆
Calkiem niezla oferta. Bylem zadowolony z pozyczki wzietej w Soho.
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★☆
Obsluga klienta pozostawia wiele do rzyczenia. Poza tym oferta nıe zla.
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★☆
dam 4 a nie 5 gwiazdek bo 500 zl to jednak malo jak na pierwsza darmowa pozyczke!
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★☆
Fajna firma. potrzebowalam kasy na szybko- wiec o banku zapomnij, a poza tym dla nich moja umowa o dzielo jest jak bezrobocie. Wzielam w Soho. Bylo szybko i uczciwie. Polecam!
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★☆
Malo kasy za pierwszym razem daja ale szybko i porzadnie
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★☆
Calkiem fajna oferta. a jak ktos uwaza, ze daja za malo to niech idzie tam gdzie daja wiecej. pozdrawiam
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★☆
Dobra pozzyczka a gdyby wszedzie dawali po 1000 pln na start to wystarczylaby jedna firma. na tym polega wolny rynek. skoro daja 500 pln i ciagle sa na rynku to znaczy, ze ludzie biora czyli komus wystarcza
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★☆
SUPER JEST TO, ZE PIERWSZA POZYCZKA JEST ZA DARMO I TO ZE JEST UCZCIWIE I FAJNI LUDZIE U NICH PRACUJA JEDYNE Z CZYM SIE ZGADZAM A CO JEST MALYM MINUSEM TO NISKA KWOTA PIERWSZEJ POZYCZKI. CZASAMI PRZYDALYBY SIE TE 2 STOWKI WIECEJ
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★☆
Oferta bez szalu jak potrzeba wiecej niz 500 PLN
Wzialem 750 pln a musialem oddac 900 pln
no i nie daja na dluzej niz 30 dni- to tez jest slabe
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★☆
Jak ktos nie potrzebuje sporo kasy to jest to calkiem fajna oferta. 500 zl jest faktycznie za darmo!
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★☆
Standardowo. Szybko ale nie błyskawicznie. ani nie drogo ani nie tanio. generalnie ok
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★☆
800 złociszy było na koncie po jakiś 3h od złożenia wniosku- to chyba mega dobry czas. Firma jest ok! Można brać pożyczki!
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★★☆
Wszytsko ok ale zeby to byla najlepsza firma na rynku z jakas mega oferta to nie powiem. jest przystepnie i ok.
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★☆☆
Zadna rewelacja. Moze i szybko i uczciwie- ale malo kasy daja. 500zl jak u konkurencji mozna brac nawet 1500zl tez za darmo za pierwszym razem. Znaczy wszystko ok, ale zeby jakas najlepsza oferta na rynku to raczej nie!
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★☆☆
OFERTA JAK OFERTA. BYWAJA LEPSZE ALE BYWAJA TEZ GORSZE.
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★☆☆
Powinni zajrzec do konkurencji i wyciagnac lekcje, ze 500 PLN to troche malo. Jak zwieksza oferte to od razu zyskaja wiecej klientow!
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★☆☆
Rowniez uwazam, ze powinni troche zwiekszyc limit pierwszej darmowej pozyczki. 500zl to jednak malo i albo trzeba isc do konkurencji albo brac w dwoch firmach. Wiadomo- ten, kto potrzebuje 500 lub mniej niech sobie bierze, ale dla tych to potrzebuja kilka stowek wiecej byloby to ulatwienie
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★☆☆
Oferta na raz, bo pewnie i za darmo, za to pozniej juz drogo!
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★☆☆
Dostajesz to na co sie godzisz. Oferta nie jest rewelacyjna ale u innych juz bralem i postanowilem wziac i tutaj. jest uczciwie i szybko i na tym koniec
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★☆☆
Niemal żadna ze stron zajmujących się pożyczkami / chwilówkami / kredytami / etc. internetowymi nie pisze o tym, że wiele z firm udzielających owych pożyczek to tak naprawdę jedna i ta sama firma. Biorąc zatem PIERWSZĄ DARMOWĄ CHWILÓWKĘ chociażby w EKSPRES KASIE - nie dostaniemy już pożyczki za darmo w ofin i kasaTAK!, bo wszystkie należą do ferratum banku.
tak samo jest z serwisem IN CREDIT należącym do NET CREDIT.
Sytuacja wygląda nieco inaczej tylko w przypadku serwisów FILARUM oraz SOHO CREDIT - oba serwisy należą do tej samej firmy, ale obowiązuje tam następująca zasada: dany klient nie może wprawdzie wziąć darmowej pożyczki w obu serwisach w tym samym czasie, ale jeśli klient ten weźmie darmową pożyczkę w jednym z tych serwisów i spłaci ją w terminie, to następnie może wziąć pożyczkę za darmo w drugim z tych serwisów.
Myślę, że jednak warto by było o tym wspomnieć, bo działanie takie powoduje, że 1/4 darmowych pierwszych pożyczek okazuje się nie być darmowymi.
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★☆☆
Nie jest to firma, którą poleciłabym znajomym.
Problemy z przelewem, na pieniadze trzeba było czekać, do tego drogo!
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★☆☆
Nie jest to najlepsza oferta na rynku. Polecam rozejrzeć się wsrod konkurencji zanim sie Panstwo na nich zdecyduja!
Czy ta opinia była pomocna?
dodał(-a) opinię - 14-02-2014★★★☆☆
Pi@rdleni kłamcy miała być pożyczka gratis, kłamstwo.Później napisali 4 i tez się okazało g#wno prawda. Na plus nie wymagają wiele przy jakiejkolwiek pożyczce ale za oszustwo wielki minus.
Czy ta opinia była pomocna?

Dodaj opinię

Oceń firmę:
Dodaj opinię jako:
* Nie udostępniamy danych na stronie. Używamy ich tylko po to, by zareagować na opinię. Żadnego spamu


Korzystne pożyczki od innych organizacji

Pożyczka, zl.:
100

Termin, dni:
1

Wiek:
20+

RRSO:
od 0 do 1297%

Pożyczka, zl.:
1000

Termin, dni:
365

Wiek:
18

RRSO:
od 0%

Pożyczka, zl.:
500

Termin, dni:
7

Wiek:
20+

RRSO:
od 1970%

Pożyczka, zl.:
50

Termin, dni:
1

Wiek:
20+

RRSO:
od 3 do 13%

Pożyczka, zl.:
100

Termin, dni:
15

Wiek:
18

RRSO:
od 99.64 do 5067.08%

Pożyczka, zl.:
2000

Termin, dni:
180

Wiek:
20+

RRSO:
od 11%

Pożyczka, zl.:
2500

Termin, dni:
180

Wiek:
20+

RRSO:
od 28 do 36%

Pożyczka, zl.:
200

Termin, dni:
15

Wiek:
20+

RRSO:
od 1410 do 8348%

Pożyczka, zl.:
1000

Termin, dni:
360

Wiek:
21

RRSO:
od 107.09 do 156.13%

Pożyczka, zl.:
100

Termin, dni:
30

Wiek:
18

RRSO:
od 0%

Pożyczka, zl.:
100

Termin, dni:
1

Wiek:
20+

RRSO:
od 0%

Pożyczka, zl.:
1000

Termin, dni:
180

Wiek:
25

RRSO:
od 78.42 do 257.18%

Pożyczka, zl.:
100

Termin, dni:
7

Wiek:
21

RRSO:
od 0 do 1919.84%

Pożyczka, zl.:
500

Termin, dni:
7

Wiek:
20+

RRSO:
od 1970%

Pożyczka, zl.:
500

Termin, dni:
90

Wiek:
20+

RRSO:
od 19%

Pożyczka, zl.:
1000

Termin, dni:
360

Wiek:
18

RRSO:
od 90.07 do 140.31%

Pożyczka, zl.:
300

Termin, dni:
90

Wiek:
20+

RRSO:
od 90 do 440%

Pożyczka, zl.:
500

Termin, dni:
30

Wiek:
20+

RRSO:
od 9.5%

Pożyczka, zl.:
50

Termin, dni:
7

Wiek:
18

RRSO:
od 2%

Pożyczka, zl.:
1500

Termin, dni:
2

Wiek:
20+

RRSO:
od 43 do 113%

Kody promocyjne podobnych firm

Pierwsza pożyczka za 10 zł

Pierwsza pożyczka do 1000 zł tylko za 10 zł

Pożyczka za 0,01 zł

Jeśli jesteś nowym klientem możesz otrzymać pożyczkę w kwocie 200 zł za 0,01 zł. Nie ponosisz opłat z tytułu prowizji i oprocentowania w przypadku terminowej spłaty. Jedyny koszt pożyczki to opłata rejestracyjna w wysokości 0,01 zł

Pierwsza pożyczka za 0 zł

Propozycja, dla osób, które dotychczas nie korzystały z oferty Ferratum Bank

Darmowa pożyczka

Pierwsza DARMOWA pożyczka do 1 500 zł. Okres spłaty do 61 dni

Zostaw e-maila i otrzymaj 30 zł gratis

Szczegółowa informacja o otrzymaniu 30 zł przyjdzie na Twój adres mailowy. Podanie adresu mailowego oznacza wyrażenie zgody na otrzymania informacji handlowej.

Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.. Polityka prywatności